25 Eki 2018

Uzun Zaman Sonra 1 Merhaba...

Son yazımın üstünden dört yaz, üç kış, çok bahar geçmiş...
Ara sıra gelip gitsem de çoğunlukla uzaklardaydım. Bilmem yokluğum fark edildi mi, ama bir gün yeniden bir şeyler karalama ihtimalim bu blogu açık tutmama yetti.
Bu süre zarfında hayatımda çok şey değişti; yeni bir hayat, yeni bir düzen, yeni insanlar, yeni gözlemler, yeni deneyimler, yeni hatıralar dolup taştı...
Mevsim kışa evrilirken, yağmurlar kristalleşirken, bir yaprak daha düşerken yere, bir kat daha sarınırken battaniyeye, okunacak bir sayfa daha varken, çayın dumanı üstündeyken, kestaneler buram buram kokarken, geceler uzarken, gündüzler yetmezken, güneş uzaktan göz kırparken, camlar buğulanırken yazmaya geldim.
Bir nadas dönemi geçirdim demek çok iddialı olur bendeniz için lakin yayınlanmayı bekleyen yazılar, anlatılmak istenen hikayeler ve düşler var.
Aslında gelişimin bir nedeni daha var... Kalemi çok kuvvetli bir dostum blog dünyasına 'Merhaba' dedi. Yazdıkları kapalı defterlerde kalamayacak kadar anlamlı ve değerli... Hem gizli kalmamalı hem de ipek mendillere sarılıp saklanmalı, öylesine eşsiz...
Tazecik blogumuz Mütekabil bir çok güzelliğe gebe, sahibesi de derin, engin bir deniz misali...
İyi ki geldi, hoş geldi...



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Düşüncelerini paylaş lütfen... Ben yazdım sen de yaz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...