10 Kas 2014

İsim - Kitap Mimi

Blog aleminde sessiz ve dahi sedasız kendi halimde olmayı planlarken bir anda kendimi mimler ödüller arasında buldum. Böylece birçok blogla tanıştım, vaktim elverdiği müddetçe hepinizi okumaya çalışıyorum. 
Evet, bugünkü mimimiz yine deeptone'dan çok farklı ve güzel bir mim, 
teşekkür ederim. :)

Bu mimde; kitapların veya yazarların isimlerinin baş harfleriyle 
kendi adımızı veya blog adımızı yazıyoruz. 
Blog adı benimki gibi uzuuun olanlar pekala kolaya kaçabilir, ama ben kaç(a)madım. :)

Çalıştım çabaladım soldan sağa KOLEKSİYONCU yazdım. :) 


Kalplerin Keşfi - İmam-ı Gazali
Osmanlı İzleri (Güney Asya ve Uzak Doğu'da) - Ekrem Saltık
Lâ / Sonsuzluk Hecesi - Nazan Bekiroğlu
Ejderha ve Kelebek - Ali Ural
Katre-i Matem - İskender Pala
SOS! Duygulara Yardım - Lynn Clark
İçimizdeki Şeytan - Sabahattin Ali
Yakınlık - Mustafa Ulusoy
Hz. Osman - Mustafa Necati Bursalı
Nar Ağacı - Nazan Bekiroğlu
Cezmi - Namık Kemal
Ustam ve Ben - Elif Şafak

Ve bu güzel mimi Guguklu Saatten Ninniler blogunun sahibi 
cam misket'e yolluyorum,  kolaylıklar. :)


37 yorum :

  1. waoow :D ben kendime c harfi arıyorum hala :D bir de kitaplarımı hep eve bırakmıştım yanımda da değiller :/
    3 tane ortak okuduğumuzu kitap var :) :)
    ustam ve ben güzel mi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Sorma c'den tam vazgeçmişken gözüme çarptı o :)
      Olsun evde bissürü kitabın varmışsa demek ki :)
      Ustam ve Ben'i okumadım, Elif Şafak'a karşı bir önyargım var, ama o kitap hediye okuyacağım :)

      Sil
    2. yorumunu bekliyorum :)
      ben daha önce elif şafak'ın baba ve piç kitabıyla iskender kitabını okumuştum, beğendim ama çok hassas bir çizgide.. her an beğenmeyebilirmişim gibi geliyor yazarı :D o yüzden emin olamıyorum :S

      Sil
    3. Ve belki başka ortak kitaplarımız da vardır :))

      Sil
    4. Çok güzel ifade ettin :)) Bana da her an beğenmeyecekmişim gibi geliyor, pinhan ve siyah süt ve şu an adını hatırlayamadığım bir kitabını okumuştum hep de benim beklentimin dışında gitti. Bu durum çoğu kitapta merak uyandırıcıdır ve okurun hoşuna gider ama Elif Şafak'ın olay örgüleri pek memnun etmiyor beni. 3 kitaba rağmen önyargı diyorum belki bir gün severim :P

      Sil
    5. yaşasın kitap ortaklığı :D :D inanları aynı payda da buluşturan en güzel şey :)

      Sil
    6. Kesinliklee :)) Oley o zaman :)

      Sil
  2. hah hah haaaaaa bravooooo sanaaaaa ödevini başarıyla tamamlamışsın misyonunuuu :) nar ağacı ne güzeldi yaaa :) ejderha ve kelebek okucem taam. bi deee sen tabiiii aktif gayet de şepşeker arlkadaşımsın kiiiii yaaaa ne sandın akıllım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmuş de mi deep :)) Valla bir haftadır demliyorum bu kitapları :) :) Nar ağacı okuyacağım aklımda ve kitaplığımda ;) Teşekkür ederim sizin yorumlarınız hep bi gülümsetiyor beni var olun :))

      Sil
  3. Ne güzel kitaplar seçmişsin :))

    YanıtlaSil
  4. Çokçaaaa koskocaman sevgiler ♥ yaptım bileee :)))

    http://cam-misket.blogspot.com.tr/2014/11/kitap-isimlerinden-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A aa! Harika çok hızlı çıktınız hemen bakıyorum :))

      Sil
  5. Teşekkür ederim :)) Çok sevindim aralarında benim de henüz okumadıklarım var, şimdilik kitaplığımı süslüyorlar :)

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim çok güzel hazırlamışsın :)))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba:) listede çok güzel kitaplar var, bol okumalı geniş zamanlar diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz :) Aynı dilekleri hepimiz için diliyorum ben de :)

      Sil
  8. Harika olmuş mim de böyle keyifli olcak o zaman eğlenceye dönüşüyor işte :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :) Belki siz de kitap mimi yapmak istersiniz? :)

      Sil
  9. e senin bloğun varmış ne zamandan beri. niye söylemiyorsun? hıh küstüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açmıştım ama bu yazının başında da belirttiğim gibi kendi halimde olmayı planlıyordum :) Sonra birden dışarıya açılınca ki o süreç çok hızlı işledi artık burdayım :)) Küsme gel nabrut hanım kızım :*
      Kii sevdiğim blogları daha kolay takip etmek için de açıldı bu blog. Sizin de parmağınız var yani. hıh

      Sil
  10. Gerçeklerden bloggerların zekasına hayran kalıyorum. Ne güzel ve ilginç fikirler üretiyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılyorum ucu bucağı belli olmayan bir deryada bir sürü güzel fikir çıkıyor :)

      Sil
  11. O KOLEKSİYONCU olmuş evet. :)


    (Bu arada 2. bölüm çoktan blogda, 3. bölüm de pazartesi blogda. Çok fazla ziyaret etmiyorsunuz anlaşılan! Şaka şaka, sevgiler)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoktan gördüm :) Ama okuyunca yorum bırakıyorum :)

      Sil
    2. Yeni yazı yok mu? :(

      Sil
    3. Aslında yazı var, ama bu ara mimler çok, henüz yapmadığım bir mim de var. Mimlerden sonra paylaşmaya devam edeceğim, ilginize teşekkür ederim Kafa :)

      Sil
  12. A aa hemen bakıyorum teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  13. 2. kez mimlendin bu durumda. Kısmete bak... :)
    http://mimiklibocek.blogspot.com.tr/2014/11/smiley-mimic-mimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürleer :) Mim konusunda çok yavaşım hemen yapanları görünce şaşırıyorum :) :)

      Sil
  14. "derinlerden gelen" yazımdaki yorumun çoook önemliydi. oku bak yanıtımı bi de yukarda helene var ona verdiğim yanıtları da oku baksana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum teşekkür ederim :) O yazıyı çok sevdim ki cevapları da... Son yazınız da başlığıyla vurdu yine, hemen okuyorum :)

      Sil

Düşüncelerini paylaş lütfen... Ben yazdım sen de yaz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...